Pravne odredbe

Uvjeti kupnje

Općenito

Internetska stranica www.autokreso.hr u vlasništvu je trgovačkog društva Auto Krešo d.o.o., Zagreb, Biokovska 1b, OIB: 05273263700. Ovi Uvjeti kupnje dio su obveze Prodavatelja sukladno odredbama Zakona o zaštiti potrošača, te služe tome da Kupac prije nego sklopi ugovor na daljinu bude na jasan i razumljiv način obaviješten o nizu okolnosti bitnih za zaključenje, izvršavanje, raskid ugovora, a sve sukladno zakonskom uređenju.

Pojam Prodavatelj odnosi se dakle na trgovačko društvo Auto Krešo d.o.o., Zagreb, Biokovska 1b, OIB: 05273263700,
T: 01 30 30 300, E: prodaja@autokreso.hr, W: www.autokreso.hr.

Pojam Kupca odnose se i na klasičnog potrošača, fizičku osobu koja izvan bilo kakve djelatnosti naruči i plati bilo koji proizvod posredstvom usluga web trgovine prisutnih na web stranici Prodavatelja, ali i na kupce obrtnike, trgovce pojedince i fizičke osobe koje obavljaju poslovne djelatnosti, a koji su zaštićeni odredbama Zakona o zaštiti potrošača samo ako kupuju proizvode nevezano za svoje poslovne djelatnosti, te na sve ostale kupce primjerice pravne osobe.

Prodavatelj prodajom putem Internet stranice www.autokreso.hr nastupa u svoje ime. Uvjeti kupnje čine dio ugovora sklopljenog na daljinu zajedno sa specifikacijama i cijenom/ama kupljenog/ih proizvoda, te će se prije potvrđivanja narudžbe za kupnju pojedinog proizvoda od Kupca tražiti da iste prihvati/izjavi da je sa istima upoznat/suglasan, dok će nakon potvrđivanja narudžbe (sklapanja ugovora) isti biti dostavljeni Kupcu kao sadržaj e-mail poruke kojom se potvrđuje da je ugovor sklopljen.

Prodavatelj zadržava pravo izmjene uvjeta u svako vrijeme, s tim da navedene izmjene stupaju na snagu nakon objave na ovim internet stranicama.

Kada Kupac potvrdi i izvrši narudžbu ugovor je sklopljen, te će Prodavatelj o činjenici sklapanja ugovora odmah e-mail porukom obavijestiti da je ugovor sklopljen. Za valjano sklopljeni ugovor potrebno je da je Kupac osoba koja ima potpunu poslovnu sposobnost. Kupac odgovara za potpunost i istinitost unesenih podataka prilikom registracije. Uvjeti kupnje podijeljeni su u niže razvrstane kategorije/informacije.

Pristup na internetske stranice www.autokreso.hr ponekad može biti nedostupan zbog radova, održavanja ili uvođenja novih sadržaja, te u slučajevima nepredviđenih okolnosti koje su izvan kontrole Prodavatelja, koje će Prodavatelj nastojati otkloniti u najkraćem mogućem roku.

Glavna obilježja robe

Glavna obilježja robe: proizvodi su prikazani opisno i fotografijama, te su podaci o istima sačinjeni temeljem baze podataka Prodavatelja.

Fotografije proizvoda su ilustrativne prirode, te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su predmet narudžbe. Prodavatelj posebno ističe da vizualni identitet proizvoda prikazan na fotografiji ne mora odgovarati izgledu proizvoda u stvarnosti, pogotovo obzirom na postavke monitora na računalu kupca, razlike u percepciji boja kako ih Kupac vidi na zaslonu i sl. U slučaju gore navedenog nesklada između proizvoda prikazanog na fotografiji i isporučenog proizvoda ne radi se o nedostatku proizvoda.

U slučaju gore navedenog nesklada između proizvoda prikazanog na fotografiji i isporučenog proizvoda ne radi se o nedostatku proizvoda. Podaci o proizvodima (opis proizvoda, cijena i dr.) prikazani na web stranici www.autokreso.hr podložni su bugovima, nepravilnostima u radu aplikacije, drugim tehničkim nepravilnostima, tipografskim pogreškama i sl. U slučaju očitih pogrešaka ili neispravnosti u pogledu podataka o proizvodima prikazanih na www.autokreso.hr Prodavatelj zadržava pravo jednostrano raskinuti ugovor.

Predmet narudžbe mogu biti samo proizvodi za koje je u narudžbi naznačeno da su raspoloživi i dostupni. Zbog velikog broja narudžbi koje se istovremeno predaju na www.autokreso.hr, može se dogoditi da informacija o raspoloživosti proizvoda ne bude istovjetna sa stanjem u skladištu.

Ukoliko naručeni proizvod nije raspoloživ na skladištu, Prodavatelj će obavijestiti Kupca da proizvod trenutno nije raspoloživ, roku u kojem je proizvod raspoloživ, dogovoriti novi rok isporuke po potrebi, te ujedno ponuditi mogućnost kupnje alternativnog proizvoda koji je raspoloživ za isporuku i koji je po svojim karakteristikama najbliži proizvodu koji nije moguće isporučiti. U slučaju potpune nemogućnosti isporuke naručenog i plaćenog proizvoda, Prodavatelj će izvršiti povrat svih sredstava.

Cijena proizvoda

Cijene istaknute na web stranici www.autokreso.hr izražene su u kunama. Trošak PDV-a je uračunat u cijenu proizvoda. U cijene proizvoda nisu uključeni troškovi dostave iz razloga se isti posebno plaćaju, osim na narudžbe iznad određenog iznosa kada je dostava besplatna, a sve sukladno uvjetima i na način kako je to naznačeno ovim Uvjetima kupnje. Prije potvrde narudžbe odvojeno je iskazana cijena proizvoda, cijena dostave ako je naplatna, cijena PDV-a, te konačna cijena kako bi Kupac imao uvid u konačnu cijenu koju plaća za naručenu uslugu kupnje. U slučaju plaćanja e-bankingom i općom uplatnicom, troškovi uplate i/ili međubankarske transakcije nisu uključeni u cijenu.

VAŽNO: Svaka kartična transakcija (debitne i kreditne kartice) podložna je provjeri od strane tvrtke Auto Krešo d.o.o., u trajanju od jednog do tri radna dana.

Dostupnost proizvoda i usluge internetske trgovine

Tvrtka Auto Krešo zadržava pravo u bilo kojem trenutku iz prodaje povući bilo koji proizvod. U takvim slučajevima, tvrtka Auto Krešo kupcu neisporučenog a plaćenog proizvoda, odnosno plaćene usluge, vraća puni iznos novca za one proizvode koji više nisu u ponudi, odnosno za one usluge koje su plaćene, a nisu izvršene, neovisno o razlogu povlačenja proizvoda iz prodaje, odnosno neizvršenja usluge. Također, tvrtka Auto Krešo zadržava pravo promijeniti, pravovremeno obustaviti ili prekinuti pružanje usluge internetske trgovine.

Sigurnost

Izjava o sigurnosti online plaćanja

Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta.

CorvusPay osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima.

Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke.

Corvus Info sve prikupljene informacije smatra bankovnom tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line plaćanje.

Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu pouzdanost CorvusPay sustava.  Uz to održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj sigurnosti trajno održavaju i unaprjeđuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom Vaših kartičnih podataka.

Hvala što koristite CorvusPay!

U slučaju plaćanja kreditnom karticom, općom uplatom i e-bankingom uplatu je potrebno izvršiti najkasnije u roku naznačenom u e-mail poruci kojom se potvrđuje da je ugovor sklopljen.

Ukoliko kupac ne dobije obavijest da je ugovor sklopljen nakon završenog procesa naručivanja sugerira se provjeriti:

  • Je li poruka u Junk/Spam folderu
  • Je li mailbox pun

U slučaju da uplata ne bude izvršena u navedenom roku Prodavatelj će postupiti i po naknadno izvršenoj uplati izvan roka isporukom kupljenih proizvoda, a ako ne bude mogao izvršiti isporuku iz opravdanih razloga, ugovor će jednostrano raskinuti i izvršiti povrat uplaćenih sredstava.

Ako je uplata uredno izvršena i vidljiva na računu Prodavatelja, Prodavatelj će pristupiti isporuci naručenih proizvoda. Račun za narudžbu dostavlja se u pošiljci zajedno s robom.

Naručeni proizvodi isporučuju se na cijelo područje Republike Hrvatske. Sve dostave na području Republike Hrvatske vrše se putem tvrtke Overseas Express. Raspored dostava možete pogledati ovdje.

Isporuka će uslijediti najkasnije u roku 7 radnih dana od vidljive uplate na računu Prodavatelja. Ukoliko se pojavi nemogućnost isporuke odabranog proizvoda zbog toga što proizvoda više nema, Prodavatelj je dužan odmah obavijestiti Kupca, a Kupac ima pravo raskinuti ugovor i tražiti povrat novca ili pristati na naknadni rok za isporuku. Svi naručeni artikli nastojati će se isporučiti u jednom paketu. Ukoliko to zbog stanja zaliha neće biti moguće, Prodavatelj zadržava pravo isporuke u više pošiljki. Dostava se obavlja sukladno uvjetima korištenja usluga dostavne službe, a smatra se izvršenom u trenutku predaje proizvoda dostavnoj službi. Kupac može i sam organizirati dostavu ili robu podići u trgovini Prodavatelja.

Ako se proizvod koji je upućen Kupcu vrati jer dostavna služba nije uspjela izvršiti dostavu, Kupac će o tome biti obaviješten e-mailom te će mu biti ponuđene slijedeće mogućnosti:

  • da se naručeni proizvod, na zahtjev Kupca e-mailom, ponovo dostavi na adresu Kupca odnosno primatelja
  • da naručeni proizvod preuzme na adresi jedne od trgovina uz prethodni telefonski dogovor o terminu preuzimanja

Ukoliko Kupac u roku od 3 dana ne odgovori na upućeni mu e-mail i odabere jednu od ponuđenih mogućnosti, odabrani proizvod biti će dostavnom službom upućen na adresu kupca. Kada Prodavatelj putem dostavne službe isporuči proizvod Kupcu, Kupac je dužan preuzeti potpisom na dostavnici, čime potvrđuje da je proizvod uredno isporučen. U slučaju da Kupac naruči robu i odbije ju primiti, Prodavatelj ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos u visini troškova dostave i ostalih manipulativnih troškova dostave.

U rokove za isporuku ne računaju se:

  • dan prijema narudžbe/zahtjeva
  • vrijeme kašnjenja zbog netočne i nepotpune adrese Kupca
  • vrijeme kašnjenja zbog više sile ili drugih razloga za koje Prodavatelj nije kriv
  • neradni dani ako predstavljaju početak ili kraj roka

U slučaju da se naručeni proizvod plaća pouzećem, Prodavatelj će pristupiti isporuci robe po gore navedenim rokovima koji teku od potvrde narudžbe, a Kupac je dužan izvršiti uplatu prilikom odnosno prije neposrednog preuzimanja proizvoda.

Jednostrani raskid ugovora

Samo Kupac koji je sklopio Ugovor na daljinu na gore opisani način ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor u roku od 14 dana. Rok od 14 dana započinje teći od dana kada je Kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane Kupca, a koja nije prijevoznik/dostavljač, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed. Ako je jednom narudžbom Kupac naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok započinje teći od dana kada je predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe.

Ako Prodavatelj ne obavijesti Kupca o ovom pravu pravo Kupca na jednostrani raskid ugovora prestaje u roku 12 mjeseci od isteka roka za raskid (rok od 12 mjeseci počinje teći nakon isteka roka od 14 dana koji je predviđen za redovni raskid u slučaju uredne obaviještenosti). Ako je pak obavijest o pravu na jednostrani raskid dostavljena u roku od 12 mjeseci, pravo na jednostrani raskid prestaje po isteku roka od 14 dana od dana kada Kupac primi tu obavijest.

Kupac je dužan prije isteka roka za jednostrani raskid obavijestiti Prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor i to putem Obrasca za jednostrani raskid ugovora koji je dostupan ovdje i koji se može elektronički ispuniti i poslati na mail adresu: info@carparts.hr. Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora, Prodavatelj će dostaviti, bez odgađanja, elektroničkom poštom.

Prodavatelja je moguće obavijestiti i putem Online obrazac za jednostrani raskid ugovora  koji je dostupan ovdje. Nakon što ispunite i pošaljete obrazac dobit ćete potvrdu o primitku prijave putem elektroničke pošte na mail adresu koju ste naveli prilikom ispunjavanja Online obrasca za jednostrani raskid ugovora.

Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, uključujući i troškove dostave, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora. Troškove povrata robe snosi Kupac. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu. Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad. Robu ste nam dužni vratiti odmah, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu. Robu vratite poštom na dokaziv način na adresu Auto Krešo d.o.o., Zagreb, Biokovska 1B, s naznakom JEDNOSTRANI RASKID ili osobno u trgovinu na adresi Zagrebačka cesta 205, 10000 Zagreb. Smatra se da ste izvršili svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka naprijed navedenog roka pošaljete na dokaziv način (preporučeno sa pošiljkom) robu osobno nama u našem skladištu. Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Ukoliko je proizvod vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez dijelova i dokumentacije, te ukoliko se isti ne dostave u naknadnom roku od 8 dana smatra se da Kupac nije ispunio svoju obvezu povrata robe, te Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava.

Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je:

  • ugovor o uslugama Prodavatelj u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak Kupca, te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena;
  • predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja Prodavatelja, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava Kupca na jednostrani raskid ugovora;
  • predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji Kupca ili koja je jasno prilagođena Kupca;
  • predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe;
  • predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave;
  • predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima;
  • predmet ugovora isporuka alkoholnih pića čija je cijena ugovorena u trenutku sklapanja ugovora, a dostava može uslijediti tek nakon 30 dana, ako je cijena ovisna o promjenama na tržištu koje su izvan utjecaja trgovca;
  • Kupca posebno zahtijevao posjet Prodavatelja radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je Kupac izrijekom zahtijevao, Prodavatelj pruži i neke druge usluge, odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, Prodavatelj ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom;
  • predmet ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke;
  • predmet ugovora isporuka novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije;
  • ugovor sklopljen na javnoj dražbi;
  • predmet ugovora pružanje usluge smještaja koji nije namijenjen stanovanju, pružanje usluge prijevoza robe, usluge najma vozila, usluge isporuke hrane i pića ili usluga vezanih uz slobodno vrijeme, ako je ugovoreno da usluga bude pružena određenog datuma ili u određenom razdoblju;
  • predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom mediju ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak Kupca te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora;

Sve informacije o povratu robe/proizvoda i novca Kupac može dobiti na telefon 01 4611 222.

Isporuka roba

Sva roba se dostavlja kurirskim (prijevozničkim) službama na kućnu adresu. Ukoliko niste kod kuće dostavna služba će Vam ostaviti u sandučiću listić s obavijesti o neuspjeloj isporuci.

Preuzimanje robe u trgovinama Auto Krešo

Sve vrste roba je moguće kupiti online a preuzeti u Auto Krešo poslovnicama.

Gubitak ili oštećenje pošiljke

Vaša pošiljka je osigurana od gubitka ili oštećenja u dostavi. Eventualno oštećene proizvode zamjenjujemo sa novima. Molimo da nas odmah po primitku e-mailom obavijestite o uništenoj pošiljci. Obavezna je fotografija uništene ambalaže prije korištenja proizvoda. Kako bismo vas uputili na danje korake.

Uvjeti dostave

Dostava se vrši do ulaza u objekt željene adrese. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi robu do kata na kojem se nalazi kupac već do ulaza u zgradu. Dostava se vrši putem prijevozničkih tvrtki koje obavljaju usluge transporta.

Uvjete dostave za otoke pogledajte ovdje.

Rok dostave

Dostavna služba dostavlja u roku 24 sata od preuzimanja pošiljke u skladištu.

NAPOMENA: Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu, a gdje je dostava moguća prema rasporedu dostave. Pošiljke za otoke koji nisu na rasporedu, bit će dostavljene u roku od 3 radna dana.

Primopredaja proizvoda

Pošiljka se isporučuje na željenu adresu, ukoliko Vas nema kod kuće dostavna služba će Vam ostaviti u sandučiću listić s podacima o neuspjeloj isporuci. Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

DPD Paketna dostava

Auto Krešo dostavlja pakete na području na području Republike Hrvatske u suradnji s tvrtkom DPD Croatia d.o.o.. DPD u Hrvatskoj dio je DPDgroup, druge najveće međunarodne dostavne paketne mreže u Europi. Grupa broji preko 800 depoa širom Europe te više od 60.000 stručnjaka u dostavi koji svakodnevno stoje na usluzi više od 360.000 klijenata. Svakodnevno isporučuje više od 4 milijuna paketa u 230 zemalja diljem svijeta, cestovnim, i zračnim putem.

Prednosti DPD dostave:

Predict – obavijest o vremenskom okviru dostave paketa u okviru od jednog sata!

Follow My Parcel mogućnost alternativnog mjesta isporuke

• Automatsko osiguranje svih paketa u iznosu od 520,00 EUR (u protuvrijednosti u kunama)

Live tracking – tijekom cijelog procesa dostave možete on-line pratiti gdje se paket točno nalazi

• Dostava je sljedeći radni dan (24h), osim manja mjesta za koje raspored dostave možete pogledati na: https://www.dpd.com/hr/home/produkti_i_usluge/cijene

 

Kako funkcionira Predict & FMP (Follow My Parcel)?

Dan prije same dostave primatelj paketa dobiva SMS/e-mail obavijest da je njegov paket na putu te da će biti isporučen sljedećeg dana. U slučaju da primatelju paketa odgovara navedeni datum, ne treba učiniti ništa više. Ako primatelju paketa ne odgovara predviđeni datum dostave, na raspolaganju su mu sljedeće alternativne mogućnosti dostave:

  • Odabir susjeda: paket dostavljamo odabranom susjedu.
  • Davanje punomoći DPD-u da paket ostavi na dogovorenom sigurnom mjestu.
  • Odabir najbliže Pickup lokacije: Ako vam radno vrijeme i raspored otežavaju primitak paketa – ne brinite! Preuzimanje paketa nikad nije bilo jednostavnije! U suradnji s DPD-om, stručnjacima za paketnu dostavu, moguće je preuzeti paket na INA i EUROM maloprodajnim mjestima. Sada možete obaviti sve svoje obveze i preuzeti paket bez stresa jer je rok za preuzimanje paketa čak 7 kalendarskih dana! Prije same dostave paketa zaprimit ćete SMS/e-mail obavijest s datumom dostave i linkom na portal putem kojeg je moguće odabrati dostavu na željeno INA ili EUROM maloprodajno mjesto! Dodatno, tijekom cijelog procesa dostave možete pratiti gdje se paket točno nalazi. U Hrvatskoj je trenutačno 420 Pickup Paketnih dućana, od čega 20 Eurom Denis poslovnica i 400 Ininih benzinskih postaja.
  • Promjena adrese dostave: paket ćemo dostaviti na drugu adresu (na primjer na adresu prijatelja ili adresu gdje je primatelj zaposlen).
  • Promjena datuma dostave: Dostavu je moguće odgoditi do 5 radnih dana.

Dodatno, na sam dan dostave primatelj paketa će još jednom zaprimiti poruku o očekivanom vremenu dostave – zahvaljujući Predictu i vremenskom okviru dostave od 1 sata DPD se pobrinuo za to da možete isplanirati svoje vrijeme i ne čekati na dostavu satima!

 

Opći uvjeti DPD Croatia d.o.o. javno su objavljeni na stranici društva www.dpd.com/hr

Za dodatne informacije o dostavi slobodno nas kontaktirajte na

·         DPD služba za korisnike : +385 (0)1 3430 600

·         DPD e-mail: info@dpd.hr , dpd@dpd.hr

Raspored dostave za otoke

Raspored dostave na otoke pogledajte ovdje.

PDF raspored možete skinuti ovdje.

Nadoplata (+35 kn) za otoke vrijedi isključivo za otoke koji nisu mostom povezani s kopnom.

Načini plaćanja

Uvjeti i rokovi plaćanja, uvjeti isporuke robe, vrijeme isporuke robe

Proizvodi se naručuju odabirom, korištenjem menija i popunjavanjem elektronskog formulara. Kupac može naručiti i kupiti proizvod kao registrirani korisnik. Proizvod se smatra naručenim kada kupac prođe cijeli postupak narudžbe.

Plaćanje naručenih proizvoda moguće je obaviti na sljedeće načine:

  • E-bankingom
  • Plaćanje po ponudi
  • Općom uplatom
  • Kreditnom karticom (MasterCard, Maestro, Visa, AmericanExpress, Diners, Visa Inspire PBZ)

 

 

Zagrebačka banka (ZABA)

  • Maestro, 2-12 rata bez kamata
  • MasterCard, 2-24 rata bez kamata (minimalni iznos 500,00 kuna)

Privredna Banka Zagreb (PBZ)

  • Maestro (Visa), 2-12 rata bez kamata (minimalni iznos 500,00 kuna)
  • Visa Inspire, 2-12 rata bez kamata (minimalni iznos 500,00 kuna)

American Express

  • 2-12 rata bez kamata (minimalni iznos 500,00 kuna)

Diners

  • 2-12 rata bez kamata (minimalni iznos 500,00 kuna)

Ostale, gore nenavedene kartice

  • jednokratno

Privatnost

Izjava o privatnosti i sigurnosti podataka

Ova pravila određuju i reguliraju kako Prodavatelj koristi, te štiti sve informacije koje kupci istome dostavljaju kada koriste web stranicu www.autokreso.hr

Osobni podatak je svaka informacija koja se odnosi na određenu fizičku osobu ili fizičku osobu koja se može odrediti. Konkretno, osobnim podacima smatraju se svi podaci kojima se utvrđuje identitet kupca (primjerice ime i prezime, e-mail adresa, adresa stanovanja i sl.).

Obrada osobnih podataka je svaka radnja ili skup radnji izvršenih na osobnim podacima, bilo automatskim sredstvima ili ne, kao što je prikupljanje, snimanje, organiziranje, spremanje, prilagodba ili izmjena, povlačenje, uvid, korištenje, otkrivanje putem prijenosa, objavljivanje ili na drugi način učinjenih dostupnim, svrstavanje ili kombiniranje, blokiranje, brisanje ili uništavanje, te provedba logičkih, matematičkih i drugih operacija s tim podacima.

Registracijom na internet stranici www.autokreso.hr, kupnjom kao gost ili pristupanjem samoj stranici kupac daje suglasnost da Prodavatelj obrađuje njegove osobne podatke navedene u registracijskoj formi, te podatke o narudžbama, kao i podatke dostupne u procesu plaćanja usluge i dr. podatke. Isti podaci koriste se u svrhu sklapanja ugovora, te u svrhu upoznavanja prodavatelja s kupovnim navikama kupaca, kao i u informativne svrhe, te svrhe promidžbe usluga i proizvoda prodavatelja. Prodavatelj se obvezuje čuvati privatnost osobnih podataka svih  Kupaca, te će s istima postupati u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka, odnosno drugim primjenjivim propisima. Sve gore navedene osobne podatke Prodavatelj ne smije neovlašteno upotrebljavati niti učiniti dostupnim trećim osobama, osim u slučajevima kada to poseban zakon dozvoljava ili je pak potrebno u svrhu realizacije ugovornih obveza. Svi djelatnici Prodavatelja i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

U slučaju promjene bilo kojeg od osobnih podataka (npr. mjesto stanovanja, adresa dostave) koji se evidentiraju prilikom registracije, kupac je dužan o promjeni obavijestiti prodavatelja na mail adresu prodaja@autokreso.hr. U slučaju da Kupac ne želi da prodavatelj više na bilo koji način obrađuje podatke istoga, te zahtijeva brisanje podataka o istome, mora to prodavatelju javiti, i to putem e-mail poruke na e-mail adresu prodaja@autokreso.hr

www.autokreso.hr (naznaka web stranice)  koristi „cookie“ programe kao identifikator sesije, odnosno „cookie“ sadrži tzv. ‘session id’, kako bi se osiguralo da tijekom trajanja sesije webshop prepoznaje i pamti kupčev preglednik (browser), a samim time i kupca, te na taj način omogući kupnju.

Kako bi posjet ovoj internetskoj stranici bio što ugodniji, funkcionalniji i praktičniji, ova internet stranica sprema na vaše računalo određenu količinu informacija, takozvanih cookies (kolačići). Oni služe da bi web stranica radila optimalno i kako bi se poboljšalo vaše iskustvo pregledavanja i korištenja. Posjetom i korištenjem ove web stranice pristajete na upotrebu kolačića koje je moguće i blokirati. Nakon toga ćete i dalje moći pregledavati web stranicu, ali vam neke mogućnosti neće biti dostupne.

Što je cookies (kolačić)?

Kolačić je dio informacija spremljenih na vaše računalo, mobitel ili tablet, koje mogu biti dostavljene neposredno od strane web stranice koju posjetite (kolačići od prve strane) ili u suradnji i za potrebe web stranice od treće strane (kolačići treće strane). Kolačići u pravilu spremaju vaše postavke, postavke za web stranicu i sl. Nakon što opet otvorite web stranicu, vaš internetski preglednik šalje natrag kolačiće koji pripadaju ovoj web stranici. To omogućuje stranici da prikaže informacije prilagođene vašim potrebama. Kolačići mogu imati širok raspon informacija, uključujući i dio osobnih informacija. Takve informacije mogu biti spremljene jedino ako vi to omogućite. Sama web stranica ne može dobiti pristup informacijama koje im niste dali te ne mogu pristupiti niti jednoj drugoj datoteci na vašem računalu.

Kako ih onemogućiti?

Želite li onemogućiti spremanje kolačića na svoje računalo, možete to učiniti. Sam čin blokiranja mogao bi imati negativan učinak na korištenje web stranice. Kako bi isključili kolačiće, potrebno je namjestiti postavke i konfiguracije vašeg internetskog preglednika. U izborniku preglednika odaberite pomoć i informacije o kolačićima te slijedite upute.

Što su privremeni kolačići?

Privremeni kolačići ili kolačići sesije uklanjaju se s računala po zatvaranju internet preglednika. Pomoću njih web-mjesta pohranjuju privremene podatke.

Što su stalni kolačići?

Stalni ili spremljeni kolačići ostaju na računalu nakon zatvaranja programa internet preglednika. Pomoću njih web-mjesta pohranjuju podatke, kao što su ime za prijavu i lozinka, tako da se ne morate prijavljivati prilikom svakog posjeta određenom mjestu.

Molim popunite online obrazac kako biste dobili broj zahtjeva za povrat robe (RMA).

Povrati robe

Kupovinom u internet trgovini Auto Krešo d.o.o. ili putem Call Centra ostvarujete maksimalno jamstvo da ćete dobiti vrijednost za Vaš novac. Ako neki proizvod ima skrivenu manu – šaljemo zamjenski artikal ili vraćamo novac!

Prodavatelj se obavezuje isporučiti proizvod koji je tehnički ispravan.

Prodavatelj nije odgovoran za eventualna oštećenja i ostale obaveze koje se nalaze u domeni dostavne službe. Prilikom preuzimanja robe kupac je dužan reklamaciju uputiti dostavljaču na licu mjesta.

Povrat robe se ne priznaje ako je kupac svojom greškom naručio pogrešan proizvod ili mu se naručeni proizvod ne sviđa, osim ako je spreman na sebe preuzeti manipulativne troškove povrata robe.

Javite nam se mailom ili ispunite “obrazac za povrat robe”, zapakirajte u kutiju svoj nekorišteni artikl u originalnoj ambalaži.

U slučaju da kupac vraća artikl koji mu ne odgovara iz nekog razloga poštarinu snosi sam u oba smjera (povrat na našu adresu i slanje zamjenskog artikla). Pošaljite ga na našu adresu i javit ćemo Vam se povratnom informacijom kada nam stigne paket te kad započnemo obradu povrata.

Vraćeni artikl mora biti u originalnom neoštečenom pakiranju s naljepnicama proizvođača. Molimo Vas ne uništavajte originalno pakiranje i ne pišite po njemu ili nećemo biti u mogučnosti preuzeti povrat.

Važno je na paket jasno istaknuti natpis: POVRAT

Zadržavamo pravo odbiti povrat artikala koji nisu vraćeni u skladu s navedenim uputama.

Poštarinu u oba smjera snosi kupac. Povrat robe na našu adresu možete obaviti preko dostavne službe po Vašem izboru. Slanje paketa na Vašu adresu obavljamo s našim ugovornim kurirom po važećem cjeniku.

Nakon što zaprimimo Vaš paket će biti pregledan i zahtjev će biti obrađen unutar 24 sata od zaprimanja izuzev neradnih dana i praznika. Uzimamo pravo da povrat artikla potraje do 5 radnih dana od dostave Vašeg paketa na našu adresu.

Ako želite povrat novca, isti će biti obrađen u najkraćem mogućem roku. Povrat novca će biti obavljen na isti način na koji je artikl plaćen, gotovinom u našoj poslovnici, virmanom na Vaš tekući račun ili storniranjem kartične uplate unutar 5 radnih dana.

Za specijalne i jedinstvene narudžbe – pod takvom vrstom narudžbi smatraju se proizvodi koji su jako rijetki, specifični i nemaju komercijalnu vrijednost osim za vlasnika/naručioca. Odnosno roba koja je od strane Auto Kreši doo naručena specijalno za naručitelja. Kao primjer navodimo npr. auto dijelove za rijetke automobile poput Bentley, Ferrari, Rolls Royce itd, auto dijelove izrađene po narudžbi, rijetke i sportske dimenzije guma itd. Ne vračamo puni iznos, već iznos umanjen za 50%

Sve specijalne narudžbe prolaze dodatne kontrole od strane naših tehničara.

U slučaju da kupac naruči robu i odbije ju primiti bez razloga (ambalaža nije oštećena, isporučeni proizvod je točan i ispravan), Auto Krešo d.o.o. ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos izravnih troškova slanja I povrata proizvoda.

Auto Krešo odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima posebice Zakonu o obveznim odnosima Republike Hrvatske.

Auto Krešo d.o.o.  u suradnji sa servisom određuje u koju kategoriju spada vraćeni proizvod nakon primitka proizvoda.   

Dostupnost proizvoda i usluge internetske trgovine

Auto Krešo zadržava pravo u bilo kojem trenutku iz prodaje povući bilo koji proizvod. U takvim slučajevima, tvrtka Auto Krešo d.o.o. kupcu neisporučenog a plaćenog proizvoda, odnosno plaćene usluge, vraća puni iznos novca za one proizvode koji više nisu u ponudi, odnosno za one usluge koje su plaćene, a nisu izvršene, neovisno o razlogu povlačenja proizvoda iz prodaje, odnosno neizvršenja usluge. Također, tvrtka Auto Krešo zadržava pravo promijeniti, pravovremeno obustaviti ili prekinuti pružanje usluge internetske trgovine.

Obavijest o statusu vraćenog proizvoda i ostvarenom iznosu povrata kupac će primiti u roku od 10 dana putem e-maila. Povrat novčanih sredstava kupcu bit će odrađen najkasnije u roku od 5 dana od datuma upućivanja obavijesti kupcu.

Cjelovite informacije vezane uz pravo kupca na jednostrani raskid ugovora možete pronaći na ovom linku: Zakon o zaštiti potrošača

http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2014_03_41_723.html

Molim popunite online obrazac kako biste dobili broj zahtjeva za povrat robe (RMA).

Reklamacije

Kako bi što prije obradili Vaš reklamacijski zahtjev molimo Vas da nam pošaljete potrebne dokumente za pokretanje reklamacijskog postupka, i to:

Kod reklamacije potrebno je dostaviti:

  • Zapisnik o reklamaciji (link)
  • Kopiju računa
  • Kopiju jamstvenog lista
  • Za ugrađene dijelove zahtjevamo predočenje računa/radnog naloga  mehaničara/servisa (za dijelove uz koje je obavezno mijenjati i popratni sadržaj ili napraviti potrebne radnje molimo priložiti račun/radni nalog ako su isti promijenjeni ili su napravljenje određene radnje).
  • Fotografiju cijelog artikla
  • Fotografije oštećenja zbog kojeg se reklamira (poželjno iz više kutova uz adekvatno osvjetljenje)
  • Fotografije serijskog broja (ako postoji)

Opći uvjeti jamstva (uvjeti za sve programe obuhvaćene jamstvom)

  • Jamstvo započinje danom kupnje proizvoda od strane kranjeg korisnika. U slučaju zamjene kupljenog proizvoda jamstveni rok se računa od kupnje prvog proizvoda  (od datuma na jamstvenom listu)
  • Jamstveni list je važeći ako je ispunjen na svim pripadajućim mjestima (datum kupnje potvrđen prodavačevim potpisom i žigom, kataloški broj, potvrda žigom servisa koji ugrađuje kupljeni dio, …)
  • U slučaju reklamacije na kupljeni proizvod potrebno je imati zapisnik o reklamaciji,  jamstveni list, račun za kupljeni proizvod, za ugrađene dijelove zahtjevamo predočenje računa/radnog naloga  mehaničara/servisa (za dijelove uz koje je obavezno mijenjati i popratni sadržaj ili napraviti potrebne radnje priložiti račun/radni nalog ako su isti promijenjeni ili su napravljenje određene radnje)
  • Jamstvo je ograničeno na zamjenu neispravnog proizvoda novim i/ili povrat novaca ako reklamirani dio više iz nekog razloga nije isporučiv
  • Troškovi nastali od treče strane nisu uključeni u jamstvo (npr. troškovi ugradnje, vučna služba…)
  • Proizvod mora ugraditi kvalificirana/ovlaštena osoba/servis

Jamstvo neće vrijediti u sljedećim uvjetima (vrijedi za sve programe obuhvaćene jamstvom)

  • Ako proizvod nije ugrađen u skladu s uputama proizvođača ili ako su slični prepravci izvedeni naknadno
  • Ako je proizvod ugrađen u vozilo koje nije predviđeno po katalogu
  • Ako je proizvod oštećen prilikom ugradnje ili nepravilno ugrađen
  • Ako se vozilo upotrebljavalo u autosportu, taksi službi
  • Ako je napravljena manipulacija snage/okretnog momenta motora vozila (tuning)
  • Ako vozilo radi u nepovoljnim radnim uvjetima (preveliko opterećenje, vuča tereta/prikolice, …)
  • Ako je oštećenje uzrokovano lošim održavanjem samog vozila ili prometnom nezgodom
  • Ako je došlo do redovnog trošenja tarnog materijala kod potrošne robe (gume, kočnice, baterije, setovi kvačila, sajle, žarulje itd.)
  • Jamstvo vrijedi samo za tvorničke pogreške

Posebna jamstva za pojedine programe (jamstvo neće vrijediti)

Monroe :

  • Ako su oštećeni klipnjača ili brtva amortizera prilikom ugradnje pomoću neadekvatnog alata
  • Ako je prerana dotrajalost izazvana uporabom starih nosećih elemnata
  • Ako je abrazija amortizera prouzročena nepravilnom ugradnjom
  • Jamstvo vrijedi samo ako se zamijene svi amortizeri na istoj osovini

Walker :

  • Ako uz zamjenu proizvoda nisu zamijenjeni i ostali dijelovi za ugradnju (držači, prirubnice, …)

LUK, Valeo, Comline, Aisin, Sachs, Nipparts (setovi kvačila, zamašnjaci, …) :

  • Ako prilikom ugradnje nisu korišteni specijalni alati za ugradnju
  • Oštećenja i nepravilan rad proizvoda zbog nestručnog rukovanja/nepridržavanja uputa proizvođača
  • Ako je oštećenje uzrokovano dotrajalim/lošim održavanjem prijenosnog mehanizma

Nissens, Delphi, NRF, Van Wezel, Denso (kompresori klime) :

  • Ako prilikom zamjene kompresora klime nisu napravljene potrebne radnje i zamjena obaveznih potrošnih dijelova (zamjena sušionog filtera i ekspanzionog ventila, ispiranje sistema ako je potrebno, provjera količine ulja u kompresor, punjenje rashladnog sistema sa točno propisanom količinom rashladnog medija, …)

Akumulatori (Energizer, Bosch, Autopower, Vesna, Landport, Yuasa, …)

  • Ako na akumulatoru eventualni popravci nisu izvršeni od strane ovlaštenog servisa
  • Ako su električne instalacije u vozilu neispravne
  • Prilikom uporabe u taxi vozilima
  • Ako je akumulator dulje vrijeme (dulje od 2 dana) bio električki ispražnjen (u tom slučaju dolazi do sulfatizacije elektroda zbog čega se akumulator više ne može električki napuniti)
  • Ako je električki ispražnjen akumulator bio izložen temperaturi ispod 0°C (u tom slučaju može doći do smrzavanja elektrolita I loma kućišta I elektroda)
  • Ako upute za uporabu nisu provođene
  • Ako je akumulator bez elektrolita (odnosi se na akumulatore sa održavanjem)
  • Ako je akumulator prepunjavan (vidni nedostatak elektrolita, čepovi druge boje)
  • Ako su oštećeni polovi akumulatora
  • Ako akumulator nije korišten za namjenu za koju je namijenjen ili je u potpunosti ispražnjen

Jamstvo na određeni artikl nije prenosivo te vrijedi samo i jedino prvom kupcu.

Račun kao dokaz kupnje je obavezan za sve reklamacijske postupke.

Ako popravak/zamjena artikla ne bude moguća zadržavamo pravo ponuditi zamjenski artikl iste ili veće vrijednosti ili u slučaju nemogućnosti zamjene vratiti dio novca proporcionalan preostalom pretpostavljenom životnom vijeku artikla.

Artikl održavajte i popravljajte uvijek i strogo u skladu s uputama proizvođača jer u suprotnom može doći do oštećenja artikla koje bi moglo uzrokovati ozbiljnu nezgodu.

Auto Krešo d.o.o. će organizirati prikup reklamirane robe o svom trošku te istu poslati na potrebne provjere, u slučaju opravdane reklamacije trošak zamjene proizvoda s novim i/ili povrat novaca snosi Auto Krešo d.o.o., a u slučaju neopravdane reklamacije trošak će snositi kupac.

Auto Krešo d.o.o. jamči za ispravnost proizvoda u vremenu trajanja jamstva (računajući od predaje proizvoda kupcu) te je dužan u slučaju reklamacije proizvoda isti poslati na provjeru i/ili popraviti u razumnom roku, ako to nije moguće dužan je kupcu predati zamjenski artikl iste ili veće vrijednosti, a u slučaju nemogućnosti zamjene vratiti novac.

U slučaju spora oko opravdanosti reklamacije proizvod će se dati stručnoj pravnoj osobi i/ili na vještačenje vještaku. U slučaju da se utvrdi opravdanost reklamacije, sav trošak stručnog ispitivanja snosi  Auto Krešo d.o.o., a u slučaju neopravdane reklamacije trošak će snositi kupac.

Korisnička podrška

T: 01/ 30 30 300
E: prodaja@autokreso.hr

 

Informacije o tvrtki

Naziv: Auto Krešo d.o.o. za trgovinu i usluge

Skraćeni naziv: Auto Krešo d.o.o.

Sjedište: Biokovska 1b, 10 000 Zagreb

OIB: 05273263700

 

Mjesto upisa u trgovački sud i broj upisa: Trgovački sud u Zagrebu -rješenje Tt-17/78-3

Broj računa (IBAN): HR4624020061100743560 pri Erste&Steiermärkische Bank d.d.

Temeljni kapital: 25.393.800,00 uplaćen u cijelosti

Direktori:  Anita Lukenda Mlinac;  Roman Simon;  Goran Vujasinović