Kia je predstavila novi Kia Stonic, unaprjeđujući korisničko iskustvo za kompaktne CUV-ove sa značajkama iz viših segmenata, prkoseći konvencijama i redefinirajući očekivanja. Model ima smion dizajn, naprednu tehnologiju i poboljšanja povezivosti te ažuriranu strategiju pogonskog sklopa. Novi Stonic stoga nije samo osvježen – on je ponovno rođen.

Neovisno o tome trebate li rezervne dijelove za svoj Kia, Geely, Volvo, Škoda ili pak neki drugi model, odnosno marku, odnosno opremu za svoj automobil prava adresa je Auto Krešo. Pored brojnih dijelova, poput raznih ulja, filtera, diskova i kočionih obloga, svjećica te antifriza tu su i gumeni te tekstilni tepisi, ali i ‘sitnije’ stvari poput metlica brisača kao i kozmetike ili pak automobilskih guma. Sve to možete pronaći u prodajnom asortimanu Auto Kreše.

Kijina filozofija dizajna ‘Opposites United’ transformira novi Stonic u smjeliji i izražajniji crossover. Ovaj vizualni jezik spaja samouvjeren stav s razigranim karakterom. U usporedbi s prošlom generacijom, model uglavnom zadržava svoje kompaktne dimenzije. Jedina iznimka je njegova duljina, koja je produžena za 25 milimetara zahvaljujući preoblikovanju prednjeg i stražnjeg odbojnika.

Osim toga, prednji dio vozila uvodi nekoliko promjena, uključujući Kijina prepoznatljiva osvjetljenja u obliku zvjezdane karte, istaknutije i strukturiranije prednje i donje rešetke te ažurirani prednji blatobran. Redizajn se nastavlja i na stražnjem dijelu, s novim rasporedom vrata prtljažnika, potpisom stražnjih svjetala, ažuriranom zaštitnom pločom i čišćim oblikom stražnjeg odbojnika.

Ove estetske promjene nadopunjene su novim opcijama kotača u cijeloj ponudi, uključujući 16-inčne i 17-inčne aluminijske kotače, kao i 17-inčne aluminijske kotače ekskluzivno za sportskiji GT-Line paket opreme. Vanjska paleta ažurirana je s dvije izražajne boje: Adventurous Green i Yacht Blue.

Kia prepoznaje različit tempo elektrifikacije diljem Europe i odgovara prilagođenom strategijom pogonskog sklopa na raznolike potrebe mobilnosti kontinenta. Novi Stonic nudi 1.0 T-GDI benzinski motor dizajniran da pokrije širok raspon potreba kupaca. S dosezanjem 100 KS, motor pruža solidno rješenje za motor s unutarnjim izgaranjem. Alternativno, kupci se mogu odlučiti za blagu hibridnu (MHEV) verziju od 115 KS. Oba pogonska sklopa dostupna su sa šesterostupanjskim ručnim mjenjačem ili sedmerostupanjskim automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom. Ovaj pristup dvostrukog pogona pojačava ulogu modela kao prijelaznog vozila koje podržava niz strategija mobilnosti na europskim tržištima.

Kijina strategija demokratizacije naprednih značajki može se vidjeti u unutrašnjosti novog Stonica. Potpuno nova značajka je panoramski raspored dvostrukog zaslona. Dva 12,3inčna zaslona visoke rezolucije spajaju infotainment i informacije o vozilu, postavljajući novi standard za crossovere B-segmenta. Multimodalni dodirni zaslon zamjenjuje tradicionalne kontrole klima uređaja elegantnim sučeljem koje vozaču omogućuje jednostavno prebacivanje između postavki klime i izbornika infotainmenta. Kabina također uvodi novi dizajn upravljača s dva i tri kraka, preoblikovani mjenjač i središnju konzolu te ažurirani dizajn armaturne ploče. Poboljšanja u unutrašnjosti, poput USB-C priključaka za brzo punjenje, bežičnog punjenja pametnih telefona i ambijentalne rasvjete, pružaju profinjenije iskustvo u automobilu.

Novi Stonic je digitalno fluentan izbor za gradske vozače koji žele ostati povezani u pokretu. Opremljen Kia Connectom, model nudi usluge u oblaku i dijagnostiku vozila u stvarnom vremenu. Za bezbrižnost u svakom trenutku, vozači mogu daljinski pratiti, upravljati i komunicirati sa svojim vozilom putem Kia aplikacije. Jedna od najnaprednijih značajki u segmentu, Digitalni ključ, omogućuje vozačima otključavanje i pokretanje vozila pomoću podržanog pametnog telefona ili pametnog sata.

Novi Stonic podiže ljestvicu sigurnosti u B-segmentu proširenim paketom naprednih sustava pomoći vozaču (ADAS). Često rezervirane za veća i vozila višeg segmenta, ove značajke pomažu pozicionirati model kao jednog od vodećih u klasi po pitanju sigurnosti. S pomoću radarskih senzora u stražnjem odbojniku, sustav za izbjegavanje sudara u mrtvom kutu (BCA) nadzire mrtve kutove kako bi pomogao u sprječavanju sudara tijekom promjena trake. Sustav upozorenja pri sigurnom izlasku iz vozila (SEW) upozorava putnike na sudionike u prometu koji se približavaju straga prije otvaranja vrata.

Uz pomoć prednje kamere i radarskih senzora, sustav pomoći za izbjegavanje sudara sprijeda 1.5 (FCA 1.5) pomaže u ublažavanju ili sprječavanju sudara prepoznavanjem potencijalnih opasnosti na cesti. Osim toga, pametni tempomat temeljen na navigaciji oslanja se na GPS podatke za automatsko podešavanje brzine prije ulaska u zavoj. Pored toga, sustav pomoći pri vožnji autocestom (HDA) pomaže vozaču da održava sigurnu udaljenost od vozila ispred sebe i prilagodi bočno pozicioniranje, dok sustav pomoći pri praćenju vozne trake (LFA) pomaže vozaču da ostane u sredini vozne trake.

Novi Stonic dizajniran je i redizajniran kako bi posebno zadovoljio raznolike potrebe kupaca svog glavnog tržišta, Europe. Model kombinira praktičnost s prostorom i korisnošću koja se očekuje od crossovera B-segmenta, a istovremeno ostaje cjenovno pristupačniji od većine opcija C-segmenta. Svojim osvježenim dizajnom, povezivošću i profinjenom ponudom pogonskih sklopova, model prednjači u pogledu kompaktnih crossovera.

Promjene su u pogonskom dijelu. Više nema 1,2-litrenog benzinca, sada je tu samo 1-litreni turbo benzinski motor s izravnim ubrizgavanjem goriva (T-GDI). U osnovnoj varijanti on dolazi upregnut 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Opcija je 7-stupanjski automatski mjenjač s dvostrukom spojkom (7-DCT). Ovaj motor razvija najveću snagu od 73,6 kW odnosno 100 KS i to u području od 4500 do 6000 okretaja u minuti. Tu je i najveći okretni moment od 172 Nm u području od 1500 do 4000 okretaja.

Taj 7-DCT mjenjač je jedina opcija na mild-hibridnom izdanju. Riječ je izvedbi koja pored već spomenutog 1,0 T-GDI motora ima pomoć 48V bateriju za elektromotor kojime se smanjuje potrošnja goriva odnosno emisija ispušnih plinova. Ovaj model je i nešto snažniji pa razvija 115 KS.

Prodaja je započela, i to po cijenama od 21.049 eura za početni Smart paket opreme, za obični benzinac i 6-stupanjski ručni mjenjač do 31.999 eura za GT-Line paket kod mild-hibrida opremljenog 7-DCT mjenjačem. Tu su još i Life, Pulse te Style razine opreme.

Važno! Bez obzira trebate li autodijelove, gume, metlice brisača ili pak tepihe, odnosno tekućinu za pranje vjetrobranskog stakla, prava adresa za sve to je Auto Krešo. Također, dobro je znati kako se svi dijelovi i oprema mogu naručiti i putem našeg webshopa, ali i fizički u poslovnici. Potražite nas na dobro poznatoj adresi poslovnice Auto Kreše – Dragutina Golika 14.

