BYD je s ponosom predstavio Atto 2 DM-i europskim kupcima. Super hibrid pogonjen DM tehnologijom spaja najnižu potrošnju u klasi s praktičnom unutrašnjošću prepunom korisnih inovacija. Već dokazana u modelu Seal U DM-i tehnologija Super Hybrid DM sada se ugrađuje i u Atto 2 DM-i. Ovaj model nudi zanimljiv spoj iskustva vožnje električnog automobila i dosega od čak 1000 km.

Novi model donosi prepoznatljive elemente dizajna SUV-a u kompaktnom formatu. Dugačak je 4330 mm (20 mm dulji od posve električnog modela Atto 2), širok 1830 mm i visok 1675 mm. Međuosovinski razmak je relativno dugačak, čak 2620 mm, pa je unutrašnjost prostrana, a prednji i stražnji prevjesi kratki, što pridonosi robusnom izgledu SUV-a.

Neovisno o tome trebate li rezervne dijelove za svoj BYD ili pak neki drugi model, odnosno marku, odnosno opremu za svoj automobil prava adresa je Auto Krešo. Pored brojnih dijelova, poput raznih ulja, filtera, diskova i kočionih obloga, svjećica te antifriza tu su i gumeni te tekstilni tepisi, ali i ‘sitnije’ stvari poput metlica brisača kao i kozmetike ili pak automobilskih guma. Sve to možete pronaći u prodajnom asortimanu Auto Kreše.

Prednji kraj vozila krase potpuno integrirana full LED glavna svjetla i uska dnevna svjetla, kojima Atto 2 DM-i duguje snažan vizualni dojam. Prednji branik ima oštre uglove koji mu daju dinamičan izgled, sjajni umetak u donjem dijelu i okomite zračne zavjese na vanjskim rubovima koje povećavaju aerodinamičnu učinkovitost vozila. Donji dio bočnih stranica obložen je plastičnim oblogama razbijenim ukrasnim detaljima koji ističu visinu automobila, ali pritom zadržavaju dojam okretnosti automobila.

Stražnji kraj odlikuju krovni spojler koji se nadvija nad svjetlosnom trakom koja se proteže čitavom širinom vozila i spaja se sa svjetlima u obliku kineskog čvora, koja izgledaju kao broj 8 i Mobiusova vrpca, simbol beskrajne sreće. Konveksni stražnji branik i detalji na donjim oblogama zaokružuju sportski izgled vozila. Sitne promjene u dizajnu u odnosu na već postojeću električnu izvedbu modela Atto 2 uključuju veći srednji usisnik sprijeda, dekorativne elemente u donjem dijelu prednjeg odbojnika, uklonjene bočne otvore za zrak u prednjim blatobranima i drugačiji izgled oznaka na stražnjem kraju.

Atto 2 DM-i donosi BYD-jevu Super Hybrid DM (Dual Mode) tehnologiju u segment kompaktnih SUV-ova, kojom spaja iskustvo vožnje, odzivnost i uglađenost električnog vozila s golemim dosegom kao nijedno drugo vozilo u klasi. Tehnologija Super Hybrid DM temelji se na nekoliko jedinstvenih BYD-jevih inovacija: dva električna motora koji se vrte na visokim okretajima s integriranim kontrolerom, Blade bateriji i 1,5-litarskom benzinskom motoru Xiaoyun razvijenom posebno za ovu funkciju s nenadmašnom termičkom učinkovitošću od 43,04 %.

Kako se i vidi iz njegova naziva, Super Hybrid DM ima dva načina rada: EV, u kojem kotače pokreće isključivo električni motor, ili HEV, u kojem većinu vremena radi na isti način. U oba slučaja benzinski motor puni bateriju i električni motor putem invertera pa automobil ima odzivnost čistog električnog vozila. U situacijama kad je vozaču potrebno više snage, HEV način rada može se promijeniti iz serijskog u paralelni u kojem spaja snagu benzinskog motora i električnog motora.

Rezultat toga je pogon koji većinu vremena provodi radeći kao električni automobil, s više od 90 km dosega zahvaljujući većoj od dvije Blade baterije, uz uglađenost i trenutačne reakcije kao u električnom automobilu čak i kad je automobil u načinu rada HEV. Inteligentni nadzor sustava (‘i’ iz naziva DM-i) povećava učinkovitost na razinu nedostižnu ijednom konkurentu: ponderirana mješovita potrošnja goriva iznosi tek 1,8 l/100 km uz doseg od čak 1000 km uz potpuno napunjenu bateriju i pun spremnik goriva.

Zahvaljujući uistinu velikom dosegu i mogućnosti da većinu vožnji odradi bez potrošene kapi benzina, Atto 2 DM-i savršena je alternativa ne samo blagim hibridima, nego i tradicionalnim modelima pokretanim motorima na unutarnje izgaranje. Povrh ovih impresivnih brojki, Super Hybrid DM može se pohvaliti i snažnim performansama. Naime, Atto 2 DM-i može ubrzati od 0 do 100 km/h za samo 7,5 sekundi, a obje verzije mogu ostvariti maksimalnu brzinu od 180 km/h.

Dostupan je u dvije izvedbe pogona Super Hybrid. U verziji Active kapacitet Blade baterije iznosi 7,8 kWh, a najveća snaga iznosi 166 KS (122 kW). Ova verzija ima doseg na potpuno električni pogon od 40 km prema WLTP-u i ukupan doseg od 930 km. Boost verzija ima bateriju kapaciteta 18 kWh i razvija 212 KS (156 kW) – što je dovoljno za ubrzanje od 0-100 km/h za samo 7,5 sekundi. Veća baterija osigurava veći doseg na potpuno električni pogon od 90 km prema WLTP-u i ukupan doseg od 1000 km. Također je opremljena snažnijim AC punjačem snage 6,6 kW, koji omogućuje punjenje baterije od 15 do 100 % za tri sata kad je priključen na trofaznu AC punionicu jakosti 32 A.

Prednosti tehnologije Super Hybrid DM izdižu Atto 2 DM-i iznad ostalih kompaktnih SUV-ova. Usporediv je s hibridima u pogledu učinkovitosti čak i kad je baterija gotovo ispražnjena, a mnogo je bolji u pogledu snage, performansi i kombiniranog dosega.

Pripremljena je udobna i elegantna unutrašnjost izrađena od kvalitetnih materijala s pametno integriranom tehnologijom. Dizajn armaturne ploče prati vanjski dizajn kombinacijom elemenata tipičnih za SUV-ove, kao što su robusne ručice vrata i čiste, jednostavne linije koje se protežu cijelom armaturnom pločom i tako stvaraju dojam širine.

Na središnjoj konzoli nalaze se dva držača čaša i integrirani naslon za ruke koji se otvara i u kojem se nalazi jedan od nekoliko pretinaca za pohranu te komandna ploča na kojoj se nalazi nekoliko tipki za upravljanje glavnim funkcijama, kao što su odmrzavanje prednjeg stakla, odabir načina vožnje i glasnoća audiosustava.

Među manjim izmjenama rasporeda u usporedbi s električnom verzijom modela su ručica mjenjača premještena sa središnje konzole na stup upravljača, novi pretinac za naočale, dodatni treći naslon za glavu na stražnjoj klupi te novi dizajn prednjih sjedala s prilagodljivim naslonom za glavu.

Glavni dio armaturne ploče čine 8,8-inčna LCD instrumentna ploča i 12,8-inčni dodirni zaslon. Multimedijski sustav pokreće BYD-jev najnoviji softver koji omogućuje upravljanje klima-uređajem gestama s više prstiju i glasovnim naredbama. Sustav se aktivira naredbom ‘Hi BYD’ i omogućuje gotovo potpuno ljudsku interakciju zahvaljujući uporabi najnovije generativne umjetne inteligencije i velikih jezičnih modela. Sustav je prikupio iskustva iz više područja i može odgovarati na brojna pitanja, od putovanja i vijesti do općeg znanja. Usto razumije dijalog i pamti razgovore kako bi bolje razumio što korisnik govori i traži od njega.

U verziji Boost unutrašnjost je oplemenjena staklenim panoramskim krovom koji propušta veliku količinu svjetlosti prema svim putnicima. A potpuno ravna podnica osigurava da su stražnja sjedala praktična za cijele obitelji. Iza putničke kabine nalazi se prtljažnik obujma 425 litara, više nego u mnogim obiteljskim kompaktima C-segmenta. Taj se obujam može povećati na 1335 litara kad se preklope nasloni stražnje klupe.

Povrh tehničkih razlika u pogledu veličine baterije, snage i dosega, dvije verzije razlikuju se i u serijskoj opremi. Active serijski dolazi s metalik bojom, 16-inčnim naplatcima, prednjim i stražnjim LED svjetlima, električno podesivim vanjskim retrovizorima, automatskim brisačima, 8,8-inčnom digitalnom instrumentnom pločom, 12,8-inčnim dodirnim zaslonom multimedijskog sustava, četiri USB-C priključka, stražnjim parkirnim senzorima sa stražnjom kamerom, adaptivnim tempomatom i pametnim ključem koji omogućuje otključavanje putem pametnog telefona ili pametnog sata.

Snažniji i bogatije opremljeni Boost dolazi na 17-inčnim naplatcima i tome dodaje još i prednje parkirne senzore, kameru 360°, grijana prednja sjedala s električnim podešavanjem, grijani upravljač, zatamnjeno stražnje staklo, panoramski krov s električnim sjenilom i bežični punjač telefona (15 W). Ovaj model ima i funkciju Vehicle-to-Load koja omogućuje punjenje uređaja snagom do 3,3 kW – savršeno za automobil koji će vas povesti i na dulja putovanja zahvaljujući tehnologiji Super Hybrid DM.

Pored zračnih jastuka za vozača i suvozača, bočnih zračnih jastuka sprijeda i zračnih zavjesa tu je i čitav niz sustava za pomoć u vožnji. Između ostalog tu su sustav za nadzor pozornosti vozača (DMS), adaptivni i inteligentni tempomat (ACC/ICC), inteligentni nadzor ograničenja brzine, pomoć pri zadržavanju vozila u traci, pomoć pri izlasku iz voznog traka (LDA), nadzor mrtvog kuta (BSD), upozorenje prilikom otvaranja vrata (DOW), prepoznavanje prometnih znakova (TSR), automatsko kočenje u opasnosti (AEB), sustav za nadzor prianjanja, nadzor brzine na nizbrdici, upozorenje na sudar sprijeda i straga (FCW, RCW) te upozorenje na nadolazeći bočni promet straga (RCTA) i automatsko kočenje u slučaju nadolazećeg bočnog prometa straga (RTCB).

Prodaja BYD-a Atto 2 DM-i na europskim tržištima kreće početkom 2026. Cijene za pojedina tržišta bit će objavljene uskoro. Novi model dolazi s BYD-jevim uobičajenim jamstvom – šest godina jamstva proizvođača i osam godina jamstva na pogonski sklop i bateriju. Atto 2 DM-i dostupan je u četiri boje, uključujući novu Midnight plavu boju, jedinstvenu za izvedbe Super hibrid.

Važno! Bez obzira trebate li autodijelove, gume, metlice brisača ili pak tepihe, odnosno tekućinu za pranje vjetrobranskog stakla, prava adresa za sve to je Auto Krešo. Također, dobro je znati kako se svi dijelovi i oprema mogu naručiti i putem našeg webshopa, ali i fizički u poslovnici. Potražite nas na dobro poznatoj adresi poslovnice Auto Kreše – Dragutina Golika 14.

