Robustan, moderan, automobil dostupan svima, poput traperica, a pored toga kompaktan i svestran. To je bio originalan Renaulta 4 iz 1961., a što se može primijeniti i za novi Renault 4 E-Tech electric.  Novi član Renaultove ponude električnih vozila temelji se na DNK-u automobila koji je kroz desetljeća stekao legendarni status, a koji je više od 30 godina bio dio bogatog naslijeđa i prvi izbor običnih ljudi, stanovnika gradova i poljoprivrednika, poštanskih radnika, vatrogasnih službi i žandarmerije. Danas Renault 4 E-Tech electric zauzima mjesto uz bok modela Renault 5, Megane i Scenic E-Tech electric, a u budućnosti će im se pridružiti i Twingo koji se očekuje u 2026.

Renault 4 E-Tech electric ima idealne dimenzije za vozilo sa samog vrha B segmenta. Kompaktan je, električan i svestran. Riječ je o dugačkom vozilu koje ipak zadržava kompaktnost (4,14 m) – smješten je između modela Clio (9 cm kraći) i Captur (9 cm duži). Međuosovinski razmak povećan je na 2,62 m kako bi se povećao prostor u unutrašnjosti. Širina je i dalje umjerena (1,80 m) za jednostavno kretanje gradskim cestama. Visok je 1,57 m, kao i Captur. Glavna razlika između njih je razmak od tla, koji kod Renaulta 4 E-Tech electric iznosi 18,1 cm, što je 1,2 cm više no u modelu Captur.

Neovisno o tome trebate li rezervne dijelove za svoj Renault ili pak neki drugi model, odnosno marku, odnosno opremu za svoj automobil prava adresa je Auto Krešo. Pored brojnih dijelova, poput raznih ulja, filtera, diskova i kočionih obloga, svjećica te antifriza tu su i gumeni te tekstilni tepisi, ali i ‘sitnije’ stvari poput metlica brisača kao i kozmetike ili pak automobilskih guma. Sve to možete pronaći u prodajnom asortimanu Auto Kreše.

Sve inačice Renaulta 4 E-Tech electric opremljene su 18-inčnim kotačima, što odgovara njegovoj osobnosti vozila koje se može kretati posvuda. Osnovni model Evolution uključuje ukrasne poklopce kotača optimalnih aerodinamičkih svojstava, naziva Jogging. Razina opreme Techno dobiva aluminijske naplatke dijamantne obrade (Sixties), s četiri kraka u skladu s nazivom modela. Razina opreme Iconic opremljena je aluminijskim naplatcima dijamantne obrade koji su nazvani Parisienne zbog svojeg posebno profinjenog i dinamičnog grafičkog dizajna. Ta tri naziva nisu odabrana slučajno. Svaki od njih bio je naziv ograničenog izdanja originalnog Renaulta 4. Jogging je predstavljen 1981., Sixties 1985., a Parisienne 1963., u suradnji s časopisom Elle.

Zahvaljujući svojem retro-futurističkom dizajnu, Renault 4 E-Tech electric suvremeno je vozilo koje modernizira neke od ključnih značajki prvog Renaulta 4. Jedan od primjera je maska hladnjaka koja odmah privlači poglede. Odlikuje se jedinstvenim dizajnom, prvi put upotrijebljenim u Renaultu, ali i općenito u automobilističkoj industriji.

Maska je izrađena u jednom komadu, koji se proteže cijelom širinom vozila i uključuje dva okrugla prednja svjetla i okvir koji podsjeća na kromirane brtve starog Renaulta 4. Pogled odmah pada na okvir jer je, baš kao i logotip Renaulta u sredini, osvijetljen jednom neprekinutom linijom svjetlosti, bez tamnih područja. To je prvi put da neki proizvođač na automobil ugrađuje neprekinuto pozadinsko osvjetljenje u jednom komadu! Svjetla i okvir povezani su, što je vidljivo i kad je automobil zaustavljen i kad se kreće.

Ta je inovacija zahtijevala pomno promišljanje. Posebne značajke te strukture – jedan komad dužine 1,45 m – bile su velik izazov za Renault i njegove dobavljače, Valeo i OP Mobility. Razlog je jasan: takav dio nije postojao. Pa ga je trebalo napraviti ispočetka. Zbog veličine samog dijela, važno je bilo ispuniti zahtjeve u smislu izdržljivosti, snage i sigurnosti, posebno u slučaju sudara s pješacima. Osim toga, nije bilo kompromisa kad je riječ o lakoći popravka – može se zamijeniti samo oštećeni dio, bez potrebe za zamjenom cijele maske, bez obzira na to odnosi li se to na polikarbonatno staklo ili jedno (ili oba) svjetla.

Osim za dizajn ove jedinstvene komponente, morali smo se pripremiti i za njezinu proizvodnju. Zbog svoje dužine od 1,45 m, ova maska iz jednog komada smatra se predimenzioniranom komponentom na proizvodnoj liniji. Proizveli smo nekoliko 3D modela kako bismo ispitali njihove tehničke aspekte i sigurnost. Taj je proces uključivao stručnjake iz više područja, uključujući dizajn, inženjering i proizvodnju, kako bismo optimizirali postupke rukovanja i ugradnje. Osim toga, na masku hladnjaka lijepi se zaštitna plastična folija koja se ne uklanja dok se vozilo u potpunosti ne sastavi, kako bi se izbjegle ogrebotine.

Renault 4 E-Tech electric dostupan je u sedam modernih i elegantnih boja: Glacier bijela, Urban siva, Starry crna, Carmine crvena, Terracotta smeđa, Hauts-de-France zelena i Cloud plava. Za predstavljanje Renaulta 4 E-Tech electric odabrana je nova boja Hauts-de-France zelena. Iako je nijansa gotovo identična Île-de-France plavoj iz 1961., dodan joj je više biserni efekt. On se mijenja iz plave u zelenu, ovisno o kutu svjetla. Naziv je još jedan način kojim se odaje počast tvornici u Maubeugeu, u regiji Hauts-de-France na sjeveru Francuske.

Ugođaj u unutrašnjosti Renaulta 4 E-Tech electric ovisi o razini opreme. Na razini Evolution, pogled odmah pada na svijetle boje armaturne ploče i obloga vrata, koje su u kontrastu s tamnosivim presvlakama i šavovima u boji francuske zastave. Na razini Techno sve se vrti oko trapera. Kombinacija tamnoplavog tekstila i reciklirane poliesterske tkanine visokozasićene plave boje snažno nalikuje trapericama koje nosimo svaki dan.

Bakrene zakovice na bočnim stranama sjedala kriju iznenađenje, natpis: Allez-y vous êtes en Renault 4 (Samo naprijed, u Renaultu 4 si). Čak su i šavovi bakrene nijanse slične onima na trapericama. Tkanina s presvlaka s dijamantnim uzorkom prisutna je i na armaturnoj ploči i oblogama vrata. Konačno, razina Iconic Renaultu 4 E-Tech electric daje elegantan i sportski izgled. Sjedala i nasloni za glavu presvučeni su sivom tkaninom pepita uzorka sa žutim rubovima te crnom tkaninom dijamantnog uzorka, djelomično iz recikliranih i bioloških izvora. Žuta boja česti je detalj u unutrašnjosti pa je možete naći na rubovima prednjih sjedala, stražnje klupe i armaturne ploče, na kojoj se nalazi i laserski urezan natpis Renault 4 s pozadinskim osvjetljenjem.

Stotine su mogućih kombinacija boja, kotača, dodatne opreme i ukrasa, uključujući opcije dostupne s krovnim nosačima, platnenim krovom i dvobojnom izvedbom u crnoj ili produljenoj crnoj boji pa se Renault 4 E-Tech electric može prilagoditi svim zahtjevima kupaca u smislu izgleda i funkcionalnosti.

Dostupan je bogat katalog dodatne opreme u unutrašnjosti, od čega se većina izrađuje tehnikom 3D ispisa u pogonu Refactory u Flinsu. To uključuje organizator i dodatan prostor za pohranu različitih veličina, s odgovarajućim poklopcima. Ti su pretinci dostupni u različitim vrstama dizajna (NumbeR4, LoveR4, Unlimited 4 i FloweR4) i tri boje (tamnocrvena, siva i plava), a svi pridonose elegantnom izgledu. Tu je i pletena košara za baguette, prvi put ugrađena u Renault 5 E-Tech electric, kao i pokrov za e-pop mjenjač na upravljaču koji se može mijenjati, a nalikuje tubi ruža za usne. Na raspolaganju su tri verzije: NumbeR4, FloweR4 i Br4celet.

Dostupno je i nekoliko opcija za personalizaciju vanjskog izgleda, točnije za krov, poklopac motora, bokove te završetke na prednjem i stražnjem odbojniku. Fl4sh: Žuta / Cloud plava za sportski izgled odnosno NumbeR4: Srebrna / Bakrena za dašak elegantnosti. Značajke su kompatibilne sa svim bojama karoserije. Kupci svu dodatnu opremu mogu pregledati u konfiguratoru prije nego što naprave konačan odabir.

Renault 4 E-Tech electric dugačak je 4,14 m i kompaktan, pa čak i gradski, automobil. Ipak, zahvaljujući posebnoj električnoj platformi AmpR Small, ima sve značajke koje se očekuju od pravog višenamjenskog vozila: prostor za udobno putovanje pet osoba, prtljažnik od 420 litara s niskim utovarnim pragom, motorizirani poklopac prtljažnika pa čak i suvozačevo sjedalo koje se preklapa u ravnu podnicu. Kapacitet vuče od 750 kg i sustav Extended Grip dostupan uz nadoplatu čine ga spremnim čak i za manje učestale potrebe.

Renault 4 E-Tech electric jamči udobnu vožnju za sve putnike, s pet cijelih sjedala. Vožnja u stražnjem dijelu udobna je i djeci i odraslima. Zahvaljujući međuosovinskom razmaku od 2,62 metra, prostor za koljena u stražnjem redu sjedala iznosi 16,4 cm, slično kao kod modela Captur kad je stražnja klupa pomaknuta unatrag. Prostor za glavu (85,3 cm) posebno je velikodušan za jedno vozilo iz B segmenta i sličan onome u modelu Captur. Udobnost u unutrašnjosti Renaulta 4 E-Tech electric podrazumijeva i obilje prostora za pohranu i funkcionalnih značajki za sve putnike. U putničkom prostoru ima ukupno 23,3 litre prostora za pohranu, uključujući 9,2 litre samo u drugom redu sjedala.

Renault 4 E-Tech electric temelji se na DNK-u originalnog Renaulta 4, uključujući dizajn njegova prtljažnika i impresivan obujam od 420 litara, bez potraćenog prostora. Dizajn iskorištava i položaj stražnjih svjetala na karoseriji kako bi poklopac bio vertikalniji i omogućio jednostavniji pristup. Poklopac prtljažnika proteže se do odbojnika, čime se postiže utovarni prag visine samo 61 cm, što je u prosjeku 10 cm niže nego kod konkurencije i rekordno postignuće! Osim toga, motoriziran je pa se lako otvara. Štoviše: poklopac prtljažnika automatski se otvara i zatvara zahvaljujući električnom motoru.

Od ukupno 420 litara obujma u prtljažniku, njih 44 smješteno je ispod podnice. To je idealan prostor za pohranu kabela za punjenje, a ima dva zasebna otvora, ovisno o teretu. Ovisno o inačici, kao dodatna oprema dostupno je korito koje se proteže cijelom širinom prtljažnika. Jednostavno se prenosi i pere, ako je to potrebno. U izvedbi Harman Kardon taj prostor zauzimaju zvučnik i pojačalo. Funkcionalne značajke prtljažnika vidljive su i iz drugih elemenata, poput malog prostora za pohranu predmeta, primjerice bočice vode, ili pretinaca za pohranu na bočnim stranicama. Tu su i četiri kuke za privezivanje, dvije plastične kuke za torbe te elastična traka sa svake strane prtljažnika za pridržavanje predmeta.

Modularni dizajn još je jedna snažna strana Renaulta 4 E-Tech electric. Iznimno je svestran automobil, s preklopivom stražnjom klupom i suvozačevim sjedalom koje se preklapa u ravnu podnicu. To je velika prednost jer se tako omogućuje utovar tereta duljine 2,20 metara, što olakšava prenošenje, primjerice, manjeg ormara ili skija za odrasle. Savršen je za slobodno vrijeme i posebne prilike. Od gradskih cesta do planinskih vrhova – Renault 4 E-Tech electric stvoren je za svaku podlogu, uključujući ceste bez glatkog asfalta. Zahvaljujući naprednom sustavu za kontrolu prianjanja Extended Grip (serijski ili uz nadoplatu, ovisno o inačici), može se kretati i rahlijim površinama uz svoje cjelogodišnje gume i dva nova načina vožnje dostupna u postavkama sustava Multi-Sense: Snow i All-terrain.

Oba načina upotrebljavaju kontrolu prianjanja da bi osigurala besprijekoran rad vozila i na skliskim površinama. Okretni moment motora prilagođava se elektronički na temelju prianjanja i povratnih informacija iz sustava za elektronički nadzor stabilnosti. U oba će slučaja kontrola prianjanja biti manje aktivna na prednjim kotačima. Ovisno o vremenskim uvjetima, dva se načina radnje prilagođavaju u skladu sa sljedećim rasponima brzine. Snow: manji okretni moment pri brzinama od 0 do 50 km/h. All-terrain: veći okretni moment pri brzinama od 0 do 80 km/h, što omogućuje vozilu da održi puno prianjanje čak i ako dođe do proklizavanja jednog od prednjih kotača.

Renault 4 E-Tech electric uskoro će biti dostupan s platnenim motoriziranim krovom koji unosi dašak ljeta. Zato nosi naziv Plein Sud (pravac jug), kojim se također odaje počast Renaultu 4 iz 1960-ih i njegovoj inačici Plein Air (na otvorenom). Platneni krov dostupan je u crnoj boji na razinama opreme Techno i Iconic. Kod te izvedbe gube se krovni nosači, a antena premješta na stražnje staklo. Ipak, zadržava se isti prostor za glavu jer je Renault 4 E-Tech electric od samog početka dizajniran imajući na umu platneni krov.

Platneni krov Plein Sud na Renaultu 4 E-Tech electric odlikuje se izuzetnim brtvama i akustičkim značajkama, bez kompromisa po pitanju mase i učinkovitost. Kad je krov otvoren, deflektor smanjuje vanjsku buku. Dimenzije otvora najveće su moguće (duljina 92 cm i širina 80 cm). Krov se preklapa na tri dijela, a može se otvoriti u nekoliko položaja pritiskom na tipku (na ključu ili u blizini unutrašnjeg retrovizora) ili glasovnom naredbom izrečenom Reno avataru.

Renault 4 E-Tech electric prvo je Renaultovo vozilo opremljeno funkcijom One Pedal. Dostupna je od razine opreme Techno i više, a predstavlja četvrtu razinu regenerativnog kočenja koja se, kao i prve tri, aktivira polugicama na upravljaču. Funkcija One Pedal prikuplja maksimalnu energiju kočenja kad vozač otpusti papučicu gasa. Vozilo usporava i zaustavlja se bez potrebe da vozač pritisne papučicu kočnice. To je izuzetno korisna funkcija kad se približavate prometnoj gužvi, znaku za obvezno zaustavljanje ili crvenom svjetlu na semaforu. Taj se način rada automatski deaktivira kad je vozilo u načinu za kretanje unatrag kako bi se zadržala opcija puzanja, odnosno glatkog kretanja unatrag uz upotrebu samo papučice kočnice. Time se vozaču olakšava parkiranje. Funkcija One Pedal automatski se ponovno aktivira pri brzinama iznad 12 km/h. Deaktivirana je i kad je napredni sustav za kontrolu prianjanja Extended Grip u načinu rada Snow.

Prvoklasnu zvučnu udobnost jamči zvučna izolacija temeljena na istim najnaprednijim standardima kao i kod najnovijih modela u Renaultovoj ponudi. Patentirana pametna čahura površina je nove generacije koja upija buku i izolira bateriju od putničke kabine. To je najnaprednije rješenje trenutačno dostupno na tržištu. Ovjes motora opremljen je dvostrukim filtracijskim sustavom koji upotrebljava masu punjača da bi upio zvučne vibracije motora (dobitak od 10 dB) te tako smanjio buku u unutrašnjosti. Sve su inačice serijski opremljene zvučno izoliranim vjetrobranskim staklom.

Nadalje, toplinska pumpa održava toplinsku udobnost u putničkom prostoru, a djeluje u sklopu sustava HVCH (visokonaponski sustav za hlađenje i grijanje) od 8 kW kako bi uštedio što je moguće više energije iz baterije. Zahvaljujući toj značajki, ugodna temperatura u putničkom prostoru postiže se ubrzo nakon hladnog starta. Kad se sustav programira, funkcija pretpripreme zagrijava i odleđuje putnički prostor i bateriju prije pokretanja.

Ponuda motora/baterija osmišljena je kako bi se olakšao odabir na temelju načina uporabe, a tu su i sveobuhvatne i inovativne opcije punjenja za svačiji ukus: kao svestrano vozilo dizajnirano za gradske i sve druge ceste, Renault 4 E-Tech electric čini vožnju na električni pogon jednostavnijom zahvaljujući uslugama Google i Mobilize. Kako bi dokazao svoju svestranost, glavni model Renault 4 E-Tech electric kombinira bateriju kapaciteta 52 kWh s motorom snage 110 kW, čime se postiže doseg prema WLTP-u od 409 km.

Litij-ionska NMC (nikal-mangan-kobalt) baterija od 52 kWh sastoji se od četiri velika modula u jednom kućištu. Ta pojednostavnjena arhitektura pridonosi smanjenju mase od 30 kg u usporedbi s modelom ZOE. Zato baterija sada teži manje od 300 kg. Motor Renaulta 4 E-Tech electric snage 110 kW (150 KS / 245 Nm) isti je kao onaj na Renaultu 5 E-Tech electric, a izravno se temelji na motoru iz modela Megane E-Tech electric i Scenic E-Tech electric. Zahvaljujući tom motoru, Renault 4 E-Tech electric od 0 do 100 km/h ubrzava za 8,2 sekunde, a od 80 do 120 km/h za 6,4 sekunde. Najviša brzina elektronički je ograničena na 150 km/h.

Sve inačice Renaulta 4 E-Tech electric dolaze s dvosmjernim punjačem izmjeničnom strujom od 11 kW, što automobilu daje još veću slobodu pokreta i omogućuje mu putovanje do bilo kojeg europskog grada. U konfiguraciji od 110 kW / 52 kWh, Renault 4 E-Tech electric uključuje i punjač istosmjernom strujom od 100 kW za priključivanje na brze punionice, posebno na autocestama. Vrijeme punjenja izmjeničnom strujom od 11 kW, za od 10 do 100 % iznosi 4 sata i 30 minuta dok istosmjernom strujom od 100 kW za od 15 do 80 % traje 30 minuta. Renault 4 E-Tech electric dostupan je i u konfiguraciji s motorom snage 90 kW (120 KS / 225 Nm) i baterijom kapaciteta 40 kWh. U tom se slučaju isporučuje s punjačem istosmjernom strujom od 80 kW. Doseg prema WLTP-u iznosi 308 km. 

Planer rute električnog vozila (ERP) predlaže najbolju rutu, uključujući punionice, na temelju raspoloživosti i značajki punionica te pružatelja usluge punjenja. Softver je usavršen na temelju povratnih informacija korisnika modela Megane, Scenic i Renault 5 E-Tech electric. Kontinuirano planira i usavršava najbržu rutu za putovanja tijekom kojih će biti potrebne stanke radi punjenja. Kako bi predvidio doseg, u obzir uzima lokaciju punionica, promjene u podacima o vozilu (potrošnja, doseg itd.) i vanjsku temperaturu. ERP uzima u obzir tehničku konfiguraciju automobila i preferencije vozača (snaga punionice, način plaćanja itd.) i omogućuje vozaču da odabere željenu razinu napunjenosti baterije na odredištu (od 1 % do 50 % u mirovanju i u postupnim povećanjima od 10 % u kretanju). Radi optimizacije procesa, funkcija osigurava da baterija bude odgovarajuće temperature na svakoj punionici. Rute se kontinuirano optimiziraju s obzirom na promjene u parametrima. Osim toga, vozač sada može preračunati rutu, bez vraćanja na izvorni plan, ako odluči promijeniti postavke putovanja.

Renault 4 E-Tech electric drugo je Renault vozilo koje se isporučuje s novim dvosmjernim punjačem izmjeničnom strujom od 11 kW. Uključuje funkcije V2L (vozilo do drugih uređaja) za priključivanje na bateriju vozila uređaja od 220 V koji troši do 3700 W uz pomoć adaptera kojim se prenosi energija iz vozila u druge uređaje. Druga funkcija koju nudi dvosmjerni punjač je V2G (vozilo prema mreži) koja vraća električnu energiju nazad u mrežu i eliminira troškove punjenja kod kuće. To Renaultu 4 E-Tech electric omogućuje da postane dionik u energetskom ekosustavu.

Aplikacija za pametne telefone My Renault olakšava daljinsko upravljanje i kontrolu svih funkcija povezanih s dvosmjernim punjenjem. Cilj je optimizirati troškove i zadržati odgovarajuću razinu mobilnosti jednostavnim navođenjem vremena sljedećeg polaska i željene razine napunjenosti baterije. Dok je vozilo spojeno, razina napunjenosti nikad se neće spustiti ispod minimalnog sigurnosnog praga koji utvrdi korisnik.

Kao i drugi modeli u ponudi, Renault 4 E-Tech electric osigurava unaprijeđeno iskustvo u unutrašnjosti s nizom povezanih usluga koje se uglavnom povezuju s multimedijskim sustavom OpenR Link s ugrađenim Google uslugama. Ujedno je i drugo vozilo u ponudi, nakon Renaulta 5 E-Tech electric, koje uključuje Reno avatar, korisnog virtualnog suputnika koji radi putem ChatGPT-ja. Dvije tehnologije svakome nadohvat ruke, dizajnirane da olakšaju električnu vožnju. Sigurnost je uvijek na prvom mjestu pa su tu i sustavi za pomoć u vožnji dostojni viših segmenata.

Dvostruki vodoravni zaslon sustava OpenR unutrašnjosti Renaulta 4 E-Tech electric daje izuzetno suvremen izgled. Prvi zaslon, okrenut prema vozaču, digitalna je 10,1-inčna instrumentna ploča (7 inča na osnovnim modelima) na kojoj se prikazuju sve informacije o vožnji. Središnji multimedijski zaslon na svim inačicama ima dijagonalu 10 inča. Odlikuje se multimedijskim sustavom OpenR Link s ugrađenim Google uslugama.

Sustav je s vremenom postao ključna značajka Renault vozila.  Njegov naziv: multimedijski sustav OpenR Link s ugrađenim Google uslugama. Renaultu 4 E-Tech electric pruža pristup nizu Google usluga, kao i kontinuirano ažuriranje kroz godine. Omogućuje i pristup uslugama kao što su Google Maps, Google Assistant za glasovne naredbe i brojne druge aplikacije (100 ili više njih, ovisno o inačici) iz internetske trgovine Google Play.

Sustav OpenR Link ima čip jednake snage kao oni u premium pametnim telefonima te radi brže od drugih sustava u automobilskoj industriji. Jednostavan je i intuitivan te ga se može upotrebljavati na isti način kao tablet-računalo ili s pomoću glasovnih naredbi s ugrađenim glasovnim pomoćnikom. Kompatibilan je s uslugama Android Auto i Apple CarPlay, žično ili bežično.

Renault 5 E-Tech electric već dolazi s velikim brojem aplikacija, a taj je popis još dulji u Renaultu 4 E-Tech electric. Vozač može slušati glazbu, biti u tijeku sa sportskim događanjima i vijestima ili se zabavljati dok je vozilo zaustavljeno ili se puni. Aplikacijama Amazon Music, Waze, SongPop for Renault, L’Équipe for Renault i Vivaldi u trgovini Google Play nedavno se pridružio niz ovih aplikacija, uključujući Canal+, Nextory, TF1+ i Radio France.

Prvi put predstavljen na Renaultu 5 E-Tech electric, Reno je virtualni suputnik koji dolazi i u Renaultu 4 E-Tech electric. Reno je avatar koji ima pravu osobnost te pruža podršku i komunicira s kupcima Renault vozila tijekom njihova korisničkog iskustva, u automobilu i izvan njega. Kao primjer tehnologije s ljudskim osobinama, Reno pomaže korisnicima da se upoznaju s vozilom i svim njegovim funkcijama.

Poput virtualnog kopilota sa stručnim znanjem, može upravljati brojnim funkcijama u vozilu povezanima s vožnjom i punjenjem. Odgovara na glasovne naredbe vozača, ali može biti i proaktivan te predložiti nove postavke kad se promijene uvjeti vožnje (na primjer prijeći s načina rada Sport na Eco u pravom trenutku, ili podesiti klima-uređaj na automatski način rada ako se krenu zamagljivati stakla).

Reno je specijalist za električna vozila i može odgovoriti na pregršt pitanja te izvršiti određene radnje. Na primjer, možete mu reći „Hej Reno, programiraj punjenje za sutra ujutro u 8 sati” ili ga upitati „Hej Reno, kako mogu zaustaviti punjenje?”. Kako bi olakšao svakodnevicu, Reno je programiran da odgovori na 200 pitanja koje korisnici najčešće postavljaju, na primjer: „Hej Reno, kako mogu uspostaviti Bluetooth vezu?” ili „Hej Reno, kako mogu provjeriti tlak u gumama?”.

Konačno, Reno uključuje funkciju specifičnu za Renault 4 E-Tech electric: može otvoriti i zatvoriti platneni krov, djelomično ili u potpunosti, dok motor radi. Na kraju, zahvaljujući integraciji aplikacije umjetne inteligencije Chat GPT (inačica 4o), Reno može pružiti jednostavno razumljive odgovore na brojna pitanja općeg znanja.

Izvan automobila, Reno je dostupan i u aplikaciji za pametni telefon My Renault. Niz videovodiča pomaže korisnicima da saznaju više o glavnim funkcijama automobila. Kako bi nastavio unaprjeđivati povezanost kupca i marke, Reno želi djelovati kao zabavni ambasador novog Renaulta 4 E-Tech electric.

Renault 4 E-Tech electric uskoro će biti dostupan s funkcijom digitalnog ključa. U aplikaciji My Renault možete se koristiti digitalnim ključem da biste svoj pametni telefon pretvorili u karticu za pristup i pokretanje automobila pa više ne morate brinuti o tome je li vam fizička kartica u džepu. Još jedna prednost virtualnog ključa leži u tome da ga je lako dijeliti i omogućiti drugoj osobi uporabu vozila bez potrebe za posuđivanjem fizičke kartice.

Renault 4 E-Tech electric proizvodi se u Maubeugeu, u kompleksu ElectriCity, uz druga vozila, kao što je Renault Kangoo. Iskorištavajući već ostvarena ulaganja u proizvodnju modela Kangoo, koristi se i nizom inovacija kao što je robot Jetprint Paint za dvobojnu izvedbu karoserije. Kao dokaz predanosti Renault Grupe i marke održivosti, Renault 4 E-Tech electric dolazi i s certifikatom Origine France Garantie. Utire put mobilnosti koja stavlja veći naglasak na okoliš, prirodne resurse i klimu.

Važno! Bez obzira trebate li autodijelove, gume, metlice brisača ili pak tepihe, odnosno tekućinu za pranje vjetrobranskog stakla, prava adresa za sve to je Auto Krešo. Također, dobro je znati kako se svi dijelovi i oprema mogu naručiti i putem našeg webshopa, ali i fizički u poslovnici. Potražite nas na dobro poznatoj adresi poslovnice Auto KrešeDragutina Golika 14.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)